Skip to main content
Skip table of contents

Integracija plaćanja SmartGifty poklon karticama

Što je SmartGifty?

SmartGifty je sustav upravljanja poklon karticama. Više o samom sustavu možete saznati na mrežnoj stranici https://smartgifty.com/hr .

Što omogućuje integracija sa SmartGifty sustavom?

Luceed integracija sa SmartGifty sustavom omogućuje korisnicima prihvat poklon kartica izdanih putem SmartGifty sustava kao jednog od načina plaćanja u njihovim maloprodajnim poslovnicama, uz jednostavno i fleksibilno kombiniranje s drugim načinima plaćanja. Pri tome to mogu biti poklon kartice izdane od trgovačkih centara (u kojima korisnik ima svoju maloprodajnu poslovnicu) ili vlastite poklon kartice.

Preduvjeti za korištenje

SmartGifty integracija dio je dodatnih opcija Luceed ERP-a te je za njeno korištenje potrebno ugovoriti dodatnu opciju na licenci korisnika.

Nakon aktivacije dodatne opcije naša korisnička služba postavit će integraciju i omogućiti njezino korištenje.

Korištenje integracije

Nakon izvršenog postavljanja od strane naše korisničke službe, korisnik Luceeda nema potrebe za dodatnim akcijama i može vršiti naplatu maloprodajnih računa poklon karticama koje su izdane putem SmartGifty sustava.

Koraci naplate računa poklon karticom

  1. Unesite maloprodaji račun

  2. Odaberite opciju za odabir načina plaćanja iz kompletne liste načina plaćanja (Ostalo - F7)

  3. Odaberite željeni način plaćanja (nazivi načina plaćanja mogu biti različit ovisno o izdavatelju)

  4. U polje Broj čeka/bona unesite broj poklon kartice ili ga skenirajte pomoću čitača barkodova

  5. Po potrebi (ukoliko kupac plaća s više načina plaćanja) prilagodite iznos plaćanja poklon karticom

  6. Snimite račun

Što integracija provjerava prilikom naplate poklon karticom?

  1. Provjera roka valjanosti poklon kartice: Naplata će se izvršiti samo ukoliko rok valjanosti nije istekao.

  2. Dostatnost preostalog iznosa na kartici: Naplata će se izvršiti samo ukoliko je na kartici raspoloživo dovoljno sredstava za iznos upisan u Luceed na stavci plaćanja.

Pitanja i odgovori

Može li kupac u našoj maloprodajnoj poslovnici izvršiti nadoplatu poklon kartice?

Ne. Nadoplata kartice radi se isključivo putem prodajnih kanala definiranih od strane izdavatelja kartice. Najčešće su to trgovački centri, pa se u tom slučaju nadoplata obično vrši na njihovom info pultu. Ako se radi o vlastiti poklon karticama, nadoplata se vrši putem SmartGifty web aplikacije.

Je li u slučaju povrata robe moguć povrat sredstava na poklon karticu?

Ne. U slučaju povrata robe ili storniranja računa, povrat sredstava potrebno je izvršiti drugim načinom plaćanja.

Je li plaćanje moguće izvršiti s više poklon kartica?

Da. Luceed će za svaku pojedinu poklon karticu evidentiranu u stavkama plaćanja provjeriti rok valjanosti i dostatnost iznosa.

Je li moguće plaćanje poklon karticom kombinirati s drugim načinima plaćanja?

Da. Npr. ukupan iznos račun može biti plaćen s dvije poklon kartice, gotovinom i bankovnom karticom, u iznosima čiji zbroj odgovara ukupnom iznosu računa.

Je li moguće provesti naplatu računa predujma ili veleprodajnog računa poklon karticom?

Ne. U ovom trenutku Luceed podržava naplatu SmartGifty karticama isključivo na maloprodajnim računima.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.