Skip to main content
Skip table of contents

Knjiga primitaka i izdataka

Knjiga primitaka i izdataka (Obrazac KPI) vodi se za praćenje svih poslovnih primitaka i izdataka tijekom poreznog razdoblja, a obvezni su je voditi obrtnici i druge fizičke osobe koje dohodak utvrđuju temeljem poslovnih knjiga.

Evidencija se temelji na načelu blagajne, što znači da se primici i izdaci bilježe tek u trenutku naplate ili isplate, a ne kada nastane obveza ili potraživanje.


Prijenos stavki izvoda u Knjigu primitaka i izdataka

Obveznici koji vode Knjigu primitaka i izdataka (KPI) – dakle obrtnici i druge fizičke osobe koje dohodak utvrđuju temeljem poslovnih knjiga – i pritom u Luceedu evidentiraju bankovne izvode, mogu određene stavke izvoda automatski prenositi u KPI, čime se olakšava i ubrzava knjiženje poslovnih primitaka i izdataka.

Za automatski prijenos stavki u KPI potrebno je:

  • U Matični podaci > Troškovi > Tipovi troška definirati tip troška.

  • Na tipu troška obavezno definirati konto za koji se želi automatski prijenos u KPI.

Također, u sistemskim postavkama mora biti označeno da se radi o obvezniku tipa R2, što je opći preduvjet za vođenje KPI u Luceedu.

Kada su svi uvjeti zadovoljeni:

  • Prilikom unosa stavke u izvod, ako je korišten konto koji je vezan za tip troška, stavka će se automatski prenijeti u KPI.

  • Sve naknadne izmjene stavke izvoda automatski će se odražavati i u KPI.

Ne smiju postojati dva tipa troška s istim kontom. U tom slučaju stavka se neće prenijeti u KPI, a sustav će prikazati poruku: Postoje dva tipa troška sa istim kontom.


JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.