Skip to main content
Skip table of contents

Automatska provjera ispravnosti podataka prije snimanja JOPPD obrasca

Prilikom izrade JOPPD obrasca, sustav automatski provjerava ispravnost ključnih podataka. Ako neki od podataka nedostaje ili nije ispravno unesen, obrazac se neće snimiti.

U tom slučaju prikazuje se poruka s popisom svih pronađenih grešaka. Nakon ispravka podataka u Luceedu, potrebno je ponoviti snimanje JOPPD obrasca.

Kako provjera funkcionira?

  • Prilikom pokušaja snimanja JOPPD obrasca sustav automatski provjerava jesu li potrebni podaci ispravno uneseni.

  • Ako postoje greške, obrazac se neće snimiti.

  • Prikazuje se jasna poruka s popisom svih pronađenih grešaka.

  • Za svaku grešku bit će navedeno:

    • na koji se obračun odnosi,

    • na kojeg se djelatnika odnosi,

    • o kojoj se grešci radi,

    • kako ju ispraviti.

Popis mogućih grešaka i kako ih ispraviti

Greška

Kako ispraviti

Podnositelj izvješća nije upisan.

Ako snimate JOPPD za tip Plaća, provjerite podatak na opciji Unos plaće. Ako snimate za Putne naloge ili Neoporezive isplate, provjerite postavku Podnositelj izvješća - JOPPD.

Općina prebivališta nije upisana ili neispravna šifra općine prebivališta.

Provjerite je li u matičnim podacima djelatnika upisana šifra općine za odgovarajuće razdoblje. Ako je šifra upisana, ali provjera javlja da je podatak neispravan, provjerite sadrži li ispravan broj znamenki. Općine u Hrvatskoj trebaju biti upisane s 4 znamenke, a Luceed kod generiranja JOPPD obrasca dodaje vodeću 0. Ako se radi o stranoj državi, tada se upisuje 5 znamenki oznake države.

Općina rada djelatnika nije upisana ili neispravna šifra općine rada.

Provjerite je li u matičnim podacima djelatnika upisana šifra općine rada. Ako je šifra upisana, ali provjera javlja da je podatak neispravan, provjerite sadrži li ispravan broj znamenki. Općine u Hrvatskoj trebaju biti upisane s 4 znamenke, a Luceed kod generiranja JOPPD obrasca dodaje vodeću 0. Ako se radi o stranoj državi, tada se upisuje 5 znamenki oznake države.

Šifra “00000” je prihvatljiva u nekim slučajevima.

OIB djelatnika nije upisan ili upisani OIB djelatnika je neispravan.

Provjerite OIB u matičnim podacima djelatnika. Mora sadržavati 11 znamenki i valjanu kontrolnu znamenku.

Stjecatelj primitka nije upisan

Provjerite i dopunite matične podatke djelatnika.

Oznaka mjeseca osiguranja nije upisana.

Provjerite oznaku na opciji Unos plaće.

Oznaka radnog vremena nije upisana.

Provjerite podatke iz ugovora djelatnika.

Oznaka načina isplate nije upisana.

Ako snimate JOPPD za tip Plaća, provjerite je li način isplate unesen na kartici Banke unutar podataka djelatnika te ponovno upišite šifru djelatnika u opciji Unos plaće.

Primjer poruke o grešci:

Primjer grešaka JOPPD.png

Poruku o grešci je moguće kopirati za brže ispravljanje.

Ako nema grešaka, obrazac se snima uz poruku da je snimanje uspješno.

Većina kontrola sada se provodi unutar Luceeda, što omogućuje brže i jednostavnije otkrivanje i ispravljanje nepravilnosti prije predaje JOPPD obrasca u sustav ePorezna. Iako obrazac i dalje može biti odbijen zbog razloga koji nisu obuhvaćeni ovom provjerom, takvi su slučajevi sada znatno rjeđi. Time je postupak izrade i predaje obrasca značajno ubrzan.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.