Skip to main content
Skip table of contents

Aktiviranje modula Administracija

Modul Administracija, sa svim formama koje modul sadrži, standardno je omogućen isključivo za predefiniranog Luceed administratora (radnik “admin”).

Ukoliko postoji poslovna potreba, određenim radnicima korisnika Luceeda moguće je omogućiti modul Administracija, te unutar njega omogućiti korištenje pojedinih formi.

Prije nego počnete

Za izvršenje akcija navedenih u ovoj uputi potreban je predefinirani administratorski pristup u Luceed.

Potrebno je dobiti odobrenje od uprave tvrtke korisnika za aktiviranje modula Administracija i formi unutar modula određenim radnicima.

U nastavku su koraci kojima je moguće radniku koji nije predefinirani Luceed administrator aktivirati modul Administracija i pojedine forme unutar modula.

Aktiviranje modula Administracija

  1. U modulu Matični podaci odaberite Ostalo > Radnici,

  2. Označite radnika kojem se želi omogućiti uvid modul Administracija,

  3. U Izbornik odaberite Izmijeni,

  4. U detaljima o radniku označite polje Administrator,

  5. Odaberite Izbornik > Snimi.

Aktiviranje pojedinih formi unutar modula Administarcija

Nakon što je radnik označen kao Administrator (točka 2. iz prethodnog poglavlja), kod sljedećeg pokretanja Luceeda učitat će mu se modul Administracija, u kojem će mu biti vidljiva samo forma Log explorer (aktivira se za svakog radnika koji je označen kao administrator).

Za aktiviranje drugih formi potrebno je kreirati odgovarajuću grupu prava, na grupi prava definirati dopuštenja za potrebne forme, te radniku dodijeliti grupu radnika (prava).

Dodavanje grupe radnika

  1. U modulu Matični podaci odaberite Ostalo > Grupe radnika,

  2. U Izbornik odaberite Dodaj,

  3. Upišite podatke u polja Šifra i Naziv (prema uobičajenom standardu),

  4. Odaberite Izbornik > Snimi.

Aktiviranje pojedinih formi

  1. U modulu Administracija odaberite Adminstracija prava,

  2. Na kartici Grupe radnika označite grupu prava koju ste prethodno definirali,

  3. Na kartici Moduli proširite pregled grupe Administracija,

  4. U popisu formi unutar grupe Administracija za željene forme označite Dopušteno i Vidljivo,

  5. Snimite promjene.

Dodjela grupe radnika (grupe prava) radniku

  1. U modulu Matični podaci odaberite Ostalo > Radnici,

  2. Označite radnika kojem se želi omogućiti uvid modul Administracija,

  3. U Izbornik odaberite Izmijeni,

  4. U okviru Grupe, u polju Ne pripada pronađite grupu koju ste prethodno definirali te ju prebacite u polje Pripada,

  5. Odaberite Izbornik > Snimi.

Kod sljedećeg pokretanja Luceeda radniku će se učitati modul Administracija, u kojem će mu biti vidljive sve forme koje su aktivirane na opisani način.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.