Prilikom kartične naplate Luceed se ne uspijeva spojiti na EFT POS terminal
Ako se prilikom kartične naplate Luceed ne uspijeva spojiti na EFT POS terminal, slijedite sljedeće korake:
Provjerite napajanje
Provjerite je li uređaj pravilno priključen na izvor napajanja i da je utičnica ispravna. Provjerite sve kablove i utikače kako biste bili sigurni da nema oštećenja.Provjerite mrežnu vezu
Ako uređaj ima bežičnu vezu, provjerite je li uspostavljena veza s mrežom. Ako koristite žičanu vezu, provjerite je li kabel ispravno spojen.Ponovno pokrenite uređaj
Isključite EFT POS uređaj s izvora napajanja, pričekajte nekoliko sekundi, a zatim ga ponovno uključite. Ovo može riješiti manje tehničke probleme.Provjerite status terminala
Provjerite prikaz na terminalu. Ako vidite bilo kakvu poruku o pogrešci ili upozorenje, zabilježite ga i kontaktirajte tehničku podršku pružatelja usluga.Kontaktirajte podršku pružatelja usluga
Ako problem i dalje postoji, obratite se tehničkoj podršci pružatelja usluga EFT POS uređaja. Oni će vam moći pružiti specifične korake za rješavanje problema ili, ako je potrebno, dogovoriti servisiranje uređaja.
Važno je da imate na umu da su ovo općeniti koraci i da se mogu razlikovati ovisno o vrsti EFT POS uređaja i pružatelju usluga. Uvijek slijedite upute i preporuke pružatelja usluga kako biste riješili probleme s uređajem.