Skip to main content
Skip table of contents

Često postavljena pitanja

Koje dokumente mogu razmjenjivati putem Interconnect-a?

Trenutno je putem Interconnect-a moguća razmjena narudžbi i veleprodajnih narudžbi, ali je u planu dodavanje i drugih dokumenata i opcija.

Je li u planu dodavanje drugih dokumenata u razmjenu putem Interconnect-a?

Da, u planu je dodavanje sljedećih dokumenata:

  • Otpremnice

  • Odjave komisije

  • Katalog artikala dobavljača prema kupcima

  • Stanje zalihe dobavljača prema kupcima

Je li moguće razmjenjivati kataloge artikala putem Interconnect-a?

Trenutno, slanje kataloga artikala od dobavljača prema kupcima nije podržano. Međutim, ova funkcionalnost postoji unutar našeg Parallel proizvoda.

Je li potrebno imati GLN za firmu, kupce i dobavljače?

Preporuka je korištenje GLN brojeva firme i partnera u razmjeni (Globalni lokacijski broj, engl. Global Location Number). Interconnect podržava opciju korištenja OIB-a kupaca i dobavljača, ali u tom slučaju moguće je koristiti samo jednu lokaciju isporuke kod kupca.

Je li obavezno imati unesene bar kodove za sve artikle?

Bar kodovi nisu obavezni za razmjenu, ali se preporučuje njihova upotreba. Bar kodovi osiguravaju jednoznačno označavanje svih artikala, čime se sprječavaju pogrešne isporuke ili zastoji u razmjeni dokumenata. Alternativno, umjesto bar kodova, mogu se koristiti kataloški brojevi ili se na strani kupca mogu definirati šifre artikala za dobavljača kojem se šalje narudžba.

Mogu li kupci putem Interconnect-a dostavljati dobavljačima izvještaje o prodaji (Sellout report)?

Trenutno to nije moguće, ali je u planu dodavanja novih opcija.

Mogu li kupci putem Interconnect-a dostavljati dobavljačima izvještaje o raspoloživosti zalihe artikala dobavljača kod kupca (Stock report)?

Trenutno to nije moguće, ali je u planu dodavanja novih opcija.


JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.